Читанка за 1. клас

Автори: Стойка Здравкова, Теодора Власева, Таня Стоянова, Весела Фламбурари
Цена: 5,07 лв.
ISBN: 978-619-215-051-8

Описание

Oдобрен със Заповед № РД 09-1561/08.02.2017 г.на министъра на образованието и науката.   Читанката е разработена на модулен принцип. Обучението се проектира в три основни литературни модула, като всеки от тях има своята функционална доминанта, и един с темите по извънкласно четене.  Читанката осигурява плавен преход към по-високо ниво на четене с разбиране. В нея са представени всички жанрове на фолклора и литературата за деца, които са подбрани според интересите и възможностите на учениците в тази възраст. Тематично структурираните модули и разработената система от дейности и задачи са насочени към формиране на читателски компетентности и стратегии за тяхното овладяване. Подредбата на задачите е съобразена с функциите на трите фази на четенето като дейност: предтекстова, текстова и следтекстова. По този начин се стимулира активното участие на ученика в предвидените дейности, усъвършенстват се уменията му за самостоятелно четене, създават се възможности за интерактивно литературно обучение чрез взаимодействие с книжна среда. Чрез богатите илюстрации и иновативните елементи в разработката на учебното съдържание учениците овладяват ключовите компетентности според техния индивидуален стил на учене.  Читанката съдейства за единното формиране на компетентностите, заложени в учебната програма, подпомага литературното и читателското развитие на ученика.

Разработено от

Каталог

Каталог

Читанка за 1. клас

Автори: Стойка Здравкова, Теодора Власева, Таня Стоянова, Весела Фламбурари
ISBN: 978-619-215-051-8
Цена: 5,07 лв.
Цена за училища и общини: 3,80 лв.

Oдобрен със Заповед № РД 09-1561/08.02.2017 г.на министъра на образованието и науката.

 
Читанката е разработена на модулен принцип. Обучението се проектира в три основни литературни модула, като всеки от тях има своята функционална доминанта, и един с темите по извънкласно четене. 
Читанката осигурява плавен преход към по-високо ниво на четене с разбиране. В нея са представени всички жанрове на фолклора и литературата за деца, които са подбрани според интересите и възможностите на учениците в тази възраст. Тематично структурираните модули и разработената система от дейности и задачи са насочени към формиране на читателски компетентности и стратегии за тяхното овладяване. Подредбата на задачите е съобразена с функциите на трите фази на четенето като дейност: предтекстова, текстова и следтекстова. По този начин се стимулира активното участие на ученика в предвидените дейности, усъвършенстват се уменията му за самостоятелно четене, създават се възможности за интерактивно литературно обучение чрез взаимодействие с книжна среда.
Чрез богатите илюстрации и иновативните елементи в разработката на учебното съдържание учениците овладяват ключовите компетентности според техния индивидуален стил на учене. 
Читанката съдейства за единното формиране на компетентностите, заложени в учебната програма, подпомага литературното и читателското развитие на ученика.

Добави мнение